انجمن گیلاس
انجمن گیلاس
گفتمان های مالی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, توسط رها |
تحلیل تکنیکال: ومعادن-پارسان-شیران-خبهمن
ومعادن:
**سهم پس از بازگشایی با ایجاد یک معامله قدرتمند و مثبت دومین شمع از الگوی سه شمعی ستاره دوجی تشکیل داده که در صورت که فردا شمع نزولی تشکیل گردد سهم تا 558 جای نزول دارد و حد ضرر(شکست الگو) هم 619 خواهد بود ولی با توجه به پس زمینه ی ذهنی سهامداران از قیمت قبلی و نزدیک شدن خط ISI به 70 و همچنین استوکاستیک و باز شدن باندهای بولینگر، نزول قیمت بعید به نظر میرسد پیشنهاد خرید در صورتی که قیمت بازگشایی سهم بالای 603 باشد(که حاکی از عدم تشکیل الگوی ستاره دوجی میباشد).
پارسان:
**احتمال بازگشت قوی تا 820 وجود دارد(سیگنال های ISI و حجم معاملات) البته در صورت شکستن قیمت 895 بلافاصله تا 970 رشد خواهد کرد(2 یا 3 روز).
شیران:
**احتمال ادامه روند نزولی تا 32600 با توجه به حجم معاملات،استوکاستیک و بولینگرباند(بسته شدن) و روند نرولی ISI سپس رشد تا 4000(مرحله اول) و سپس 4500(مرحله دوم)
خبهمن:
**شکست الگوی سر و شانه سقف به معنی عدم شکل گیری. رشد حجم معاملات با ماروبزوی سفید بسیار بلند،ایجاد شمع سفید با شکاف رو به بالا با حجم معاملات بالا که حاکی از قدرت روند صعودی است.مک دی و حجم معاملات حکایت از روند قدرتمند صعودی دارند و بنیادی سهم هم گویای همین موضوع است. این در حالی است که استوکاستیک و ISI و بولینگر باند حکایت از استراحت کوتاه و اندک سهم و سپس صعود طوفانی دارند.پیشنهاد میشود در صورتی که قیمت 189 شکسته شد بلافاصله خریده شود و اگر نشد، در قیمت های کمتر خریده شود.
تحلیل های فوق بعضا دارای سقف میباشند که در صورت شکسته شدن رالی ایجاد خواهد شد و تحلیل تکنیکال روی آن ها بی معنی خواهد بود. نظر استاد عزیز Ahmad Mokhtari در باره ی خبهمن به شدت توصیه می شود!هرگونه انتقادی به تحلیل فوق باعث سرور و شادی اینجانب خواهد شد و بحث درباره ی تحلیل بازی برد بردی میباشد!


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.